W dzisiejszych czasach coraz bardziej liczą się wartościowe projekty. „Masówka” się kończy, małe projekty są coraz częściej wybierane

Posted on 15/11/2018 7:28am

Wydaje się, że wszystko zmierza do jednego – do specjalizacji. Czy widać to na każdym kroku? Właściwie nie, pewne jest jednak, że po latach polskiego kapitalizmu, kiedy w cenie były usługi wielkich podmiotów, następuje niewidoczny na pierwszy rzut oka, przewrót. Otóż, wszystko to, co gromadziło się w rękach wielkich podmiotów, czyli każda z usług bez pośpiechu się rozdrabnia. Ludzie zaprzestają wybierać miejsca, w których osiągną wszystko, wolą ale warsztaty, zakłady, w jakich pracują pasjonaci.
aparat
Author: Vernon Chan
Source: http://www.flickr.com
Niewątpliwie, nie jest to standard. W większości wypadków w tę stronę kierują się ludzie młodzi, którzy wypatrują czegoś więcej niż „masówki”. Pośród innych grup wiekowych rozkłada się to wielorako, lecz jak pokazuje interesujący indeks – większa część starszych ludzi, wychowanych przecież na małych usługach (małe warsztaty) ubóstwiają korzystać na przykład z dużych marketów. Zapewne wynika to z tego, że łączą im się one z wolnością.



Po latach komunizmu, gdy wszystko było państwowe, a doboru nie było za wielkiego, nagle pojawiły się potężne sklepy oferujące dosłownie wszystko. Młodzi ludzie urodzili się już w tym systemie, zatem dla nich jest to monotonne i bez zasad czy innych wartości. Wybierają więc to, co w ich twierdzeniu ma większą wartość. Zamiast pójść do dużego marketu wybiorą niewielki sklep fotograficzny .

aparat fotograficzny
Author: Eugene Romanenko
Source: http://www.flickr.com
Podobnie będzie z pozostałymi usługami. Na domiar tego, wielu młodych ludzi ma teraz lepszy kontakt z przeróżnymi przedsiębiorstwami, niż kiedyś. Kiedyś, to w ogóle nie było takiej ewentualności, dlatego że komunikacja była jednostronna (nadawca – odbiorca). Dziś, każdy człowiek, za sprawą rozwoju internetu i mediów społecznościowych może czuć się jak ktoś ważki w kontakcie z marką.

I tak naturalnie jest. To buduje więź, łatwiej o taką więź niewielkim firmom, gdyż mają one bliższy kontakt z każdym klientem. Z dużymi firmami jest poniekąd trudniej, ponieważ tam reguły kontaktu z klientem rządzą się trochę innymi prawami. Mimo wszystko, strategia takich firm, pod naciskiem właśnie tej nowej filozofii obsługi klienta się zmienia. Równolegle takie firmy muszą bardzo się natrudzić, ażeby zaspokoić każdego klienta.

To zagadnienie jest dla Ciebie ciekawe? To przejrzyj też podobne strony www (https://www.gohero.pl/pl/n/GoProsfera-55-Stabilizacja-w-HERO-7-Black/59), mające równie wciągające dane na przedstawiany wątek.

Jedna skarga i od razu może być kryzys, należy więc na wszytko uważać.

Tags: marka, sklep